lördag 29 januari 2011

underbar dag i stugan









6 kommentarer:

  1. Å så mys!
    Håller vädret i sig i morgon ska jag också grilla. Älskar och grill! =)

    Idag kommer Starsky hem, wiii!

    Puss och ha en mys lördagskväll!

    SvaraRadera
  2. Ja! Hårförlängningen är bokad, wiii! Im so excited! Om två vekor har vi ett new me! =)

    SvaraRadera
  3. Åh vad härligt det ser ut. Fantastiskt, vintern är fortfarande här och snö i kombination med sol är SÅ vackert. Hoppas vi ses snart, nästa vecka.

    SvaraRadera
  4. Märks att vi har en del att prata om. Men jag är fortfarande sjuk, dock varit hos läkaren och fått stark hostmedicin som gör att jag nu får sova bättre på nätterna och inte hostar till jag kräks på dagarna. KRAAAM vännen

    SvaraRadera
  5. Svar: Den var helt okej men jag hade velat se den första filmen istället med eleverna :P

    SvaraRadera
  6. Åh vad härligt och idylliskt det ser ut! Vart ligger den?

    Appropå pass kan jag tipsa om att ha markerade ögon! Mitt foto ser verkligen hemskt ut med den där nya tekniken..

    SvaraRadera