lördag 22 januari 2011

lördagens lilla lista...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Pizzamiddagen tillsammans med min bror

Vad gjorde du kl 08 imorse: Sov

Vad gjorde du för 15min sedan: Satt in en annons på mitt matbord på Blocket

Det sista du sa högt: Jaaa, när Björn Ferry kom 2:a

Det senaste någon sa till dig: "Annonsen är nu betald" tror jag det va...

Vad har du druckit idag: Kaffe och vatten

Vad var det senaste du åt: Råris och vegetarisk gryta

Vad var det senaste du köpte: En pizza och en cola

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Det är svart ute

Godaste glassmaken: B&J's Chocolate Macadamia

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Nej inte kärlek men jag tror på attraktion vid första ögonkastet.

Sover du tungt: Ja som en sten

Drömmer du mardrömmar: Ibland, men mest drömmer jag en massa konstiga långa sekvenser som jag måste analysera när jag vaknar

Favoritklädsel: Träningsklädd

Favoritlåt just nu: Promoe- Growing up in the road

Vad ser du om du tittar till höger: Mina cd-skivor, strykbrädan och min Buddha

Vad gör dig glad just nu: Min kropp, att den orkar med så mycket. Träning! Vänner!

Vad ska du göra härnäst: Titta på handboll, heja Sverige!!

Höger eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Glad och tillfreds

Favoritgodis: Ferraribilar

Kläder just nu: Mjukisbrallor och hoodie

Sommarplaner: Peace & Love, kanske en loppisturné norrut, förhoppningsvis Helsingfors på möhippa, vara tärna på min bästa väns bröllop!

Hur många kuddar sover du med: Två, sover mittemellan dem

Spelar du något instrument: Fiol och gitarr

Morgon eller nattmänniska: Nattmänniska men tvingad morgonmänniska pga av mitt jobb

Vad är viktigast för dig: Att mina nära och kära mår bra! Träning, annars fungerar jag inte. Varken fysiskt eller psykiskt.

Är du kittlig: Oja! Fruktansvärt. När jag var liten sa jag att jag till och med var kittlig i håret!

Snarkar du: Nepp

Stjärntecken: Fisk

Äckligaste insekterna: HARKRANKAR!!! Blir svettig bara jag tänker på deras rasslande och äckligt långa ben... Tycker faktiskt att de flesta insekter är äckliga...Huva!

Längtar du mest efter just nu:
Värme, få ta på sig klackarna och spatsera på stan, första kaffet i vårsolen, mys och långa kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar