tisdag 25 januari 2011

turlig tisdag!



Vilken dag!

Full fart enda sen jag gick upp imorse. Efter frukost tog jag mig en promenad och kollade in områdena där jag gjort intresseanmälningar på lägenheter. Så skönt att vara ute i dagsljus, känns som det var evigheter jag såg det! Efter lunch så promenerade jag hem till Sara för lite babbel och kaffe tillsammans med henne, Fred och Greta som blivit så stor! Väl där hade de handlat semlor och min favoritsak från Focus. En nötrulle med mandelmassa och nutella, mums!!
Efter otaliga koppar kaffe så var det dags för Greta och sova och det gör hon bäst i vagnen på en promenad så vi klädde oss och gav oss ut på en långpromenad.
När vi kom hem igen ringde det och det var några som ville köpa mitt matbord så jag fick skynda mig hem och nu är jag ett matbord fattigare och några hundra rikare! Så skönt att bli av med bordet. Tungt som tusan var det så jag är glad att jag slipper bära det i flytten, för flytta ska jag. Frågan är bara när!

Ikväll blir det några avsnitt Big Love som jag lånade hem. Popcorn skulle ju inte sitta helt fel heller, får gå och rota i köksskåpet och se vad jag har.

3 kommentarer:

  1. Du är ju så söt. Ja du, nu börjar det bli dags. NEJ!!! ... inte det fina matbordet, jag ville ju så gärna ha men skiten får inte plats här. Måste kännas skönt att få bort det, en bit av lägenheten borta och nu väntar vi bara på ett positivt svar. NY LÄGENHET!

    SvaraRadera
  2. BÄSTA BÄSTA BÄÄÄSTA SERIEN !!!

    puss sötnos

    SvaraRadera
  3. vad är det för serie?? aldrig hört talas om??

    SvaraRadera