tisdag 11 januari 2011

tung & sliten



Fan, helvetes, jävla skit!!!!

Sådärja, nu har jag fått det ur mig också, för tillfället känner jag mig inte så tillfreds. Inte med mig själv och inte med vardagen. Kroppen känns tung och trött och varje träningspass är en enda stor kamp med mig själv. Hade varit skönt att gå på ett pass idag så någon annan talat om för mig vad jag ska göra men även idag var det fullt. Varför ska alla träna just nu, de kommer ju iallafall lägga ner om några veckor..

Nej just nu känner jag mest för att gräva ner mig och komma fram när solen strålar värmer! Nya tag imorgon och nu blir det några dagars vila från träningen, förhoppningsvis gör det gott för kroppen och sinnet!

7 kommentarer:

  1. ååh.. uscha för dom där känslorna. ingen bra pepp har jag att skriva heller, för jag vet hur jävla eländigt de känns. MEN imorgon kan de vara liite bättre :) På med glad musik nu och bara VA. Kram på dig sötnos

    SvaraRadera
  2. Men visst är det tungt. Tror det är en period just nu för alla där all positiv energi är som bortblåst. Likaså här... Saknar ljus och värme! Eller så kan jag tänka mig och rymma till fjällen igen. Skit just nu på jobbet.

    Vad är det för danspass du ska prova?
    Jag har önskat mig Zumba dvd skivor i födelsedagspresent. Tänkte köra hemma. I detta väder pallar jag inte ta mig nånstans, haaaalt! Sen som du skriver, alla är som tokiga efter julmaten på gymmet nu, suck!

    Stor kram om däj vännen!

    SvaraRadera
  3. håller med Sarah! På med peppig musik och bara försök vara i nuet!

    This too will pass.

    SvaraRadera
  4. skickar iväg en kram utan smitta. Är sååååå sällskapssjuk. håller på att bli tokig här hemma, gör inget annat än vilar, kollar tv, och surplar te.

    Se nu för sjutton till att ha en grym weekend. Kör försiktigt!!

    SvaraRadera
  5. Ja visst längtar man efter vår och vårkläder nu istället för typ moonboots och snöblask:(!
    Hoppas du känner dig bättre snart.

    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hur mår du idag sötnos ?


    http://www.youtube.com/watch?v=D9AFMVMl9qE&feature=player_embedded#!

    du får en fin låt av mig :) PUSS

    SvaraRadera
  7. Kikar in och ger dig en kram.
    Känns det bättre?

    K R A M !

    SvaraRadera