tisdag 25 januari 2011

lönen vart är du?





Jag älskar dessa marockanska skålarna och jag skulle gärna ha några i mitt köksskåp! Har äntligen hittat en sida där de säljs så nu väntar jag bara på lönen. Två dagar kvar, känns som att jag inte fått pengar på flera månader.

Det känns som att januari har varit en hel evighet! Tur att februari är en kort månad...
Nu ska jag ut på långpromenad och mjuka upp mina ben. Har träningsvärken från helvetet. Först ett ordentligt benpass och så intervallöpning på det igår. Jag kan säga att jag går som en 80åring just nu!

4 kommentarer:

  1. Min lön kom i dag och det var en riktigt skön känsla. Alltid skönt att få lite slantar men framförallt känns det skönt att februari månad är kortare. Januari månad har verkligen varit en evighetsmånad, blir tokig. Precis som dessa envisa baciller. Hostar som aldrig förr nu, hu. Ses förhoppningsvis snart! KRAMAR OM

    SvaraRadera
  2. Åååh så fina!
    törs man fråga vilken sida dom är ifrån?
    skulle också jättegärna vilka ha ett par.

    /En utan blogg som en hade en kik förbi :-)

    SvaraRadera
  3. Maria svarar: Jag hittade dem här: http://shop.textalk.se/se/article.php?id=4978&art=3401104

    De är verkligen supersnygga!

    SvaraRadera
  4. Tack tack tack :-D

    hoppas du har en supermysig kväll!

    SvaraRadera