måndag 3 januari 2011

skidmode?

Idag hade jag tänkt ge mig ut på min längdpremiär. Har inte åkt skidor sen jag åkte Tjejvasan sist, 2006. Nu är det ju mindre än 2månader kvar tills jag ska åka den igen så jag borde ju ut och träna lite på skidorna och inte bara i gymmet.
Vaknade i hyffsad tid och kollade hur många grader det var ute. Minus 12. Rotade genom hela träningsgarderoben och vad hittade jag, ingenting! Premiären får nog skjutas upp. Idag måste jag verkligen ut och handla nya träningskläder, något som jag aldrig lägger pengar på annars. När jag går på friskis är det mina gamla fotbollsträningskläder som gäller och det har funkat fint. Fast, det skulle ju vara kul att skaffa lite nya, snygga träningskläder också. Kanske man skulle känna sig ännu mera pepp!?

3 kommentarer:

  1. men det där ser ju jättesnyggt ut, handla skidkläder i antikaffären vettja! ;)

    SvaraRadera
  2. Hoppas allting passade nu, så du slipper byta. Du har visserligen nära till butiken men ja, ;) Skönt med lite babbel-fika-lunch.

    SvaraRadera
  3. Vilket fint nyårslöfte! Snittblommor är höjden av vardagslyx tycker jag.

    Wow! bra val, älskar Craft! :) (och lila!)

    SvaraRadera