tisdag 18 januari 2011

a beautiful thing



Livet alltså... Tänk vad det skiftar fort. Ena stunden känns allt svart och svårt. Nästa stund känns allt så rätt och självklart. Antar att det är det som är tjusningen med livet.

Igår när jag var på stan med mamma frågade hon om jag inte var trött efter den långa resan hem men konstigt nog känner jag mig så pigg nuförtiden. Vi kom då på hur trött jag var bara för ett år sedan och bakåt. På den tiden när jag var sambo. Jag kunde sova när som helst på dygnet och det enda jag ville var att sova. Deprimerad? Svar ja. Livsglädjen fanns inte hos mig då. Nu känner jag alltid hopp om livet även när jag har svarta, tunga perioder. Ingenting känns hopplöst längre.

Jag har mina drömmar och mål framför mig och dem ska jag uppnå! Livets alltså... a beautiful thing!

7 kommentarer:

  1. Vad glad jag blir när jag läsar det här. Vinden har vänt, så att säga =) Underbart!

    Å vet du fröken... Går mitt körkort som planerat kommer jag åka på en intensivkurs hos pappa i Leksand. Å gissa vart jag kommer skriva teorin? FALUN!!! Wiiihooo!

    Kram!

    SvaraRadera
  2. va lustigt, jag har ju kommenterat på detta inlägget innan, jag skrev att jag hoppas att ditt 2011 fortsätter vara bättre än 2010 och att jag blev glad av vad jag läste. SKUMT!!

    Ja, preciiis som du skriver i slutet! "Sådär rejält så man blir yr i huvudet och illamående för känslan sen är oslagbar." - jag ÄLSKAR den känslan (shhh, DET om något är faux pas, och "för mycket för vissa....)

    SvaraRadera
  3. Nu ser vi bara ljuset, trots att det glimtar lite för mycket mörka moln emellanåt. Vad sägs om att försöka ses på söndag eftermiddag efter att jag slutat? Vore tokmysigt.

    Det gick bra att jobba i går, nästan lite för bra och jag var pigg, dock när klockan började närma sig efter sex tog den mesta energin slut. Kram

    SvaraRadera
  4. Ja tänk hur de är !!
    å tänk va små mamma-dotterdagar kan göra :)

    jag blir så glad när jag ser att du verkligen har grundlyckan. utan den är man död.

    PUSS PÅ DIG !
    pss. jag och annapanna smider planer til i sommar.. bara sååå du vet ;)

    SvaraRadera
  5. Vi återkommer angående söndagen. Söt, nu är det verkligen mycket i luften här, är lite smått rosenrasande men det får man vara ibland. Detaljerna tar vi när vi ser. Livet är fantastiskt och det skall vara så, tyvärr måste vissa mörka moln passeras.

    KRAAAM vännen!

    SvaraRadera
  6. hoppas fuegon var asgrym - jag har sett passet i bokningslistan men har inte riktigt förstått vad det är.. dans?

    Hoppas du hittar fler favvisar på listan :D

    SvaraRadera
  7. vad fint och ärligt att känna det du gjorde. glädjen.

    SvaraRadera