tisdag 11 januari 2011

köpstopp!

Nu är det slutshoppat på ett tag! Tänk va lätt det är att bränna pengar på saker till höger och vänster. Man tycker att man bara handlar lite men många bäckar små... Nej nu blir det att spara hädanefter! Gymmet får bli mitt andra hem, det har jag ju redan betalt så det känns som att det är gratis!

Idag har jag varit effektiv. Än så länge har jag läst klart en massa kurslitteratur, haft seminarium, skrivit klart första delen av skrivuppgiften, åkt till grannstaden, klippt mig, åkt hem och nu ska jag packa inför roadtripen på torsdag och sen blir det träning. Ibland hinner man mycket på en dag och vissa dagar hinner man ingenting..

Roadtrip ja, på torsdag efter jobbet brummar jag och Kicki norrut. Mot Sollefteå och en weekend hos Kickis tvillingsyrra, ska bli så kul och så skönt att komma bort från den här staden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar