söndag 23 januari 2011

näst sista söndagen i januari



För att se om det blir någon skillnad på kroppen så har jag börjat tagit kort varje månad. Det första kortet tog jag i mitten av november. Två månader senare tycker jag att jag kan se en viss skillnad. Tycker nog att jag blivit lite slankare.
Under denna tiden har jag haft ett längre uppehåll då jag vart sjuk innan jul och under julen tränade jag ingenting och unnade mig en massa gott. Den här veckan har jag dock trappat upp min träning så vi får se om resultaten kommer fortare nu.

Jag tror på mig själv och min förmåga, till sommaren är jag i mitt livs form!!!

11 kommentarer:

  1. Ja det syns verkligen skillnad! Du e jätteduktig! Kram

    SvaraRadera
  2. JA JA JA! Du är så bra och du kan tro att jag inte vill något annat än träna med dig. Fortsätt kämpa, fortsätt inspirera. Nu får vi hoppas att jag blir helt frisk snart, så jag kan göra något vettigt med mig själv, förutom att jobba. KRAMAR om

    SvaraRadera
  3. och du, snygging..angående sommaren, nu har jag berättat för camilla.. så de är dax att introducera dig i våra sommarplaner.


    du, jag camilla, annapanna och Fine.. vi känns lite som ett speciellt gäng. alla läser varandra och du vet.. gillar varandra! så i sommar ska alla ni komma hit !!!
    jag tycker ni är så himla underbara så jag och anna kom på att varför inte träffas när man gillar folk. hon föreslog ett gävlebesök och då tycker jag de lät bra. jag fixar bil och så kommer ni.. vi grillar myser badar på brämmen och kanske en drink på en uteservering ? gillar du idén ?

    PUSS

    SvaraRadera
  4. FAN VA KUL DU GILLA IDÈN !!
    de här ska bli kul som bara den.

    och scchh.. men Olle hade tydligen svinat som fan på krogen i fredags och sen följt med en blndin hem ;) love skvaller. välkommen till gävle lixom.. inget hålls hemligt . haha

    SvaraRadera
  5. OJ! Det är ju jättestor skillnad! Det enda som syns på mig när jag tränar är att jag får muskligare armar, man önskar ju att det syntes någon annanstans med! ;)

    Sv: Jag tycker man ska klä sig lite somrigare nu när vi går mot ljusare tider, jag blir iaf positivare av det! :)

    SvaraRadera
  6. men gud det är ju jätteskillnad när man ser det så. fan vad duktig du är gumman!!! go go go

    SvaraRadera
  7. Oj vilken bedrift! Grattis! :)

    Jag har precis hittat träningsformen för mig (switch/cirkelträning) som jag inte tröttnat på än trots att jag tränar det flera gånger i veckan sen i augusti. :)

    Vad tränar du för någonting?

    SvaraRadera
  8. Stor skillnad på de där bilderna. Grymt bra jobbat!

    SvaraRadera
  9. Vad duktig du är:) kör hårt!

    SvaraRadera
  10. Å så fin du är! Önskar jag vore lika duktig som dig! Fortsätt i de takterna;)

    Och ja du formex var något i klass försäg. Det var underbart!! Jag är så nöjd;)

    SvaraRadera
  11. Fan vad duktigt du är tjejen! Det syns, verkligen!!! =) Tjoho!!!! Gud, jag måste också sätta igång snart. Latmask, är vad jag är! Hihi...

    Ser att djungeltrumman hunnit hit om date framåt vår/sommar? Roligt va? =)

    Vad kul att du gillar bloggen!

    Puss Anna(virr)Panna

    SvaraRadera