söndag 2 januari 2011

20110102 söndag











Foton: http://freundevonfreunden.com/

5 kommentarer:

  1. åh va fint, jag älskar't!

    SvaraRadera
  2. vem bor där ? va finte det var :)
    å va vårigt de kändes.. jag står fast, jag vill ha vååår. sega januari.

    PUSS PÅ DIG
    och lycka till med shoppingen nu.

    SvaraRadera
  3. Är det hemma hos dig eller är det inspiration? Jag gillart som sjutton hur som =)

    God fortsättning på det nya året!
    Jag hänger vidare i fjällen en veckan nu, men idag är det vila. Helt slut i kroppen. Börja träna? Svar JA!!! Ha ha...

    Kram

    SvaraRadera
  4. Oj oj, här var det inspiration ser jag. Tänk om det hade sett ut så hos mig, eller hos dig. Då hade nog ingen av oss velat vara någon annanstans :)

    SvaraRadera
  5. åh, den där väsk-väggen skulle man ha! :)

    SvaraRadera