tisdag 21 december 2010

semester?

Egentligen borde jag väl ligga och sova just nu men det har jag ingen större lust med om jag ska vara helt ärlig. I min hjärna tror jag att jag redan gått på julledigt och jag tror då verkligen inte att väckarklockan ringer 05.40 imorgon.. Det är ju ändå den enda och sista dagen jag jobbar så då kan jag kosta på mig att vara lite trött och sliten.

I eftermiddags åkte jag till Borlänge för att handla gran och kika i en inredningsbutik som hade 50% på alla julsaker. Så det blev lite fyndshopping. Även en gran blev köpt, en liten en som mamma sagt i så många år och iår blev den nog lagom stor faktiskt.



Tomten besiktar granen. Den här prydnadstomten brukar jag flytta runt på alla möjliga ställen när jag är hemma hos mamma. Hon vet aldrig vart han håller hus när jag är hemma! =)



Jag älskar amaryllisar. Har inte köpt nå egna iår men desto fler finns hemma hos mamma och det är ju där jag kommer vara hela jul så då får jag passa på att njuta av dessa skönheter!

Nu är det faktiskt dags för mig att sova, vara sig jag vill det eller inte! En dag kvar sen är jag
L E D I G!!!

1 kommentar:

  1. men sikken uppmärksam tomte du har som står där å spanar ;)

    ja Mölle är så himla himla vackert, vill mest vara ute och promenera hela tiden :D

    SvaraRadera