söndag 12 december 2010

så mörk är natten i midvintertid...



Söndag och 3e advent. Sovmorgon, långfrukost till julkalendern och Miami Ink. Börjar bli dags att boka in en tatueringstid nu.
Sen väntade söndagsmiddag här hemma innan jag och mamma gick iväg på luciakonsert. Så stämningsfullt det var! Flera år sen jag såg ett luciatåg och lucia är en av mina favorithögtider. Efter konserten gick vi hem och drack kaffe och åt lussebullar. Sparade några till frukosten imorgon. Då ska jag upp tidigt och kolla på tv's lucia. Nu börjar julkänslan komma mer och mer, härligt!

Veckan som kommer ska kakor bakas och granen köpas, det blir fint det!

Den här söndagen får avslutas med lite skriveri och inlämnande av skolarbete. Imorgon kan jag med gott samvete bara vara ledig!

2 kommentarer:

  1. åha va mysigt!

    Har du några tatueringar sedan innan? vad är det du tänkt göra denna gången?

    SvaraRadera
  2. Men visst är de en härlig känsla.. :D jag gick ju ner 15-20 kg en gång i tiden. gick då från D kupa till A. and i love it !!! Grattis till dig. KRAM

    SvaraRadera