tisdag 7 december 2010

Julstädning

Om det ska göras är det lika bra att göra det ordentligt. Så brukar jag tänka för det mesta. Satsa allt och ge järnet.
Nyss var min arbetskamrat här och hämtade min tv-hylla. Så skönt att äntligen bli av med den och det är tur jag arbetar där jag gör. Allt jag inte vill ha hemma längre tar jag med till jobbet.
Nu är dock vardagsrummet i en enda röra och nu får jag verkligen städa överallt och organisera om då jag inte längre har någon ful hylla som sväljer massa grejer.



Kvällens nöje: städa!

3 kommentarer:

  1. jag gjorde precis samma sak idag! Ville ha det squeaky clean när Nessla kom hem nyopererad, så det var dammsugning av alla kuddar, soffan och sen fram med skurhinken.

    Jag gillar din fotölj!

    haha. ja, klädstilen vill jag INTE gå in på. Kjol över byxor, två bhsar, svart bh under vitt linne osv osv (i oändlighet) haha! :D

    SvaraRadera
  2. Dagens skoj: nystädat ?
    blev de bra ? :)

    KRAAM

    SvaraRadera
  3. Ska bli spännande att se resultatet nästa gång jag kikar förbi.

    SvaraRadera