onsdag 29 december 2010

kokvrå?

Hoppsan hejsan!

Igår sa jag att jag ångrade att jag inte gjorde en intresseanmälan på en 2:a med kokvrå här i stan. Hyran var 3000kr mindre än min nuvarande och tänk att lägga undan allt det till resor!
Nyss när jag kollade igenom nyinkomna lägenheter dök en likadan upp! Så nu har jag lagt in en intresseanmälan. För tillfället är det just resor jag vill satsa på och då kan jag leva med att ha kökssoffan i vardagsrummet!

Jag vill flytta! NU!
Vänta har aldrig varit min grej...

4 kommentarer:

  1. det är mitt barndomshem, funkishuset. Byggt av min farfar på 30 talet! :) Ligger granne med barnvagnsfabbriken, och på planschen syns min kompis (hon längst ner) fina mormor!

    Jag har MEGAhandlat idag (slog personlig rekord i långt kvitto) för vi ska ha veganer&vegetarianer över och jag är jättedålig på sådan mat så det får helt enkelt bli tacos, utan kött för dem. Men till tacos är det ju verkligen TUSEN olika saker man ska ha... så 4 kassar blev det :)

    Vad är dina planer?

    SvaraRadera
  2. åhh, va skönt att få fira med nära och kära och bara ta det lugnt. Jag hoppas verkligen på vår mexikanska afton, imorrn blir det systemet och en flaska tequila till den färdiga maragaritablandningen jag köpte. haha. FIESTA! (mitt i december???)

    Jaså, vankas det flytt? Inte till ett funkishus då? ;)

    SvaraRadera
  3. usch för att vänta !! men fan va mycket billigare, jag håller tummarna.

    SvaraRadera
  4. Haha, vet du? Nu kunde inte vi heller hålla oss, vi sökte. Dock lär du har betydligt större chans att få den än vi. Heja dig, heja dig!!!!

    SvaraRadera