torsdag 9 december 2010

Eat Pray Love



Ikväll vankades det biomys tillsammans med Maria. Vi såg filmen ovan. Väldigt bra och träffande film. Perfekt att se när man är i mitt läge.

Meningen med livet, vad är det?
Finns en hel del att upptäcka ute i världen och även här hemma. Det är nog dags jag sätter igång!

Update 21:42
Det bästa med att vara vuxen och att bo själv är att man får bestämma allt själv. Nyss beslutade jag mig till exempel för att godiset och popcornen jag åt på bion får duga som kvällsmat. Orkar inte fixa något nu. Bra val? Återstår att se imorgon... Just nu känner jag att det är ett utmärkt val iallafall!

2 kommentarer:

  1. jag läser den nu... och snacka om att jag också vill till ett ashram! min killes dröm har varit jättelänge att åka till ett buddistkloster och bara meditera...
    det hade varit nåt det...

    visst var kläderna snygga?? som faaaaasen.

    SvaraRadera
  2. Tack! =)

    Bio popcorn, det bästa! Helt perfekt till middag, om du fråga mig? ;)

    SvaraRadera