tisdag 14 december 2010

Musikhjälpen dag2

Min radio har stått på nonstop sen klockan 17 igår. Då började musikhjälpen sändas och idag önskade jag en låt och bidrog med en liten summa till insamlingen för kampen mot handeln av barn. Även det lilla betyder ju mycket. Skulle faktiskt behöva ha semester de här kommande dagarna så jag kan fortsätta lyssna.

Nu är det endast 4½ arbetsdag innan jag går på julledighet! Ska bli så skönt att få många dagars sammanhängande ledighet, det behöver jag verkligen just nu.

Dagens aktiviteter har varit seminarium, målning av hyllplan och träning. Var på ett jympapass som jag förrut knappt orkade med men idag kände jag för mer träning efter sista konditionslåten så jag gick in i gymmet och körde 20min extra kondition. Hårdträningen inför tjejvasan har börjat!

Nyss satte jag ihop min nya tvhylla. Förra veckan körde jag ju bort min gamla så min tv har fått stått på en pall tills nyss. Har gjort en provisorisk hylla med hyllplan och betongglas. Vart ganska nöjd så vi får se om den inte får stanna lite längre än vad jag hade planerat.


4 kommentarer:

  1. Ska du stanna i Dalarna under julledigheten eller ska du iväg? Härstammar du från trakten eller är du likt Camilla inflyttad? :)

    Va bra att du skänkte en låt.. jag låg och kollade på Jason inatt när jag inte kunde sova. För två år sedan var vi i Malmö och tittade på stugan där de sitter. Litet djur i bur ;)

    Ja, marathon är för många en sak man skulle vilja testa på, och även om min dröm är ung (ca 2 år) har jag vuxit upp med marathonsnack i familjen, pappa har sprungit ett 40 tal. Min bästa coach! :D

    SvaraRadera
  2. Åh, hoppas du blir en såndär krutkärring - de är de bästa. Tror bara pappsen fått ihop 11 vasalopp :)

    Mysigt att ha sina föräldrar så nära. Jag kom på att min tatuerare är från Dalarna - Insjön!

    Om Jason hade haft mer av ett saxbett hade han varit en tiopoängare, men hans talang är helt överväldigande. Love him!

    SvaraRadera
  3. jag tycker din tv hylla var hur snygg som helst! Super fyndigt;)

    SvaraRadera
  4. Betongglas kan man göra mycket kul med! =)

    Å så avis jag blir på din ledighet. Jag jobbar more than ever nu, trött!
    Men efter nyår blir det en veckas ledighet och då bär det av till fjälls! Yeay!

    Stor kram!

    SvaraRadera