måndag 6 december 2010

I spåkulan..?

Paus i läsandet och här sitter jag och väntar att maten ska bli klar. Hittade en rolig sak i en blogg. En titt i spåkulan...Skriv in "Maria är" (fast ditt namn då såklart) i googlesökrutan och tryck enter:

Maria är...

...proffs på att rasta hundar
...är en myt
...präst i Karlstad
...redo att ta makten
...jag väldigt glad i
...en del av Swedac
...ny konsulent
...är en skogskvinna att räkna med
...inne i ett stim nu
...jäkligt lika

Jahaja, då vet jag vad som gäller inför 2011 då ;)

3 kommentarer:

  1. Ha ha, lustigt.

    Det först jag fick upp: Anna är värdens första blinda filmrecensent....
    NU blev jag lite orolig med tanke på att jag redan är typ blind på ena ögat... Gulp.

    Passa på och åk till fjällen! Speciellt åre av alla ställen. Kanske står mr snowboard guy runt hörnet. ;)

    SvaraRadera