torsdag 30 december 2010

$$$

Idag har jag spenderarbyxorna på mig. Gårdagen spenderades i Västerås där jag inte shoppade någonting men idag däremot skulle jag nog kunnat handla slut på hela kontot om jag inte stoppat mig själv.

Efter frukost gick jag en sväng för att hälsa på Camilla, min egen bästa personal shopper =)

Resultatet blev detta:



En supersnygg svart "college-tröja" med skinndetaljer.



En mörkt marinblå skjorta i silkigt material, hur skön och snygg som helst!

Helnöjd med min shopping och lite pratande med Camilla gick jag vidare för att handla kakao. Imorgon blir det förhoppningsvis en chokladkaka som smakar choklad och inte bara socker!



100% kakao och chokladöverdragna kaffebönor. Blir mumma det!

4 kommentarer:

  1. du är så fin ! (även om jag bara fick se halva fejset ;))

    Ja men de oliga med den där stjärnan är att jag sett en granne ha en lika å sagt till tommy att "ååh den där vill jag ha" varje gång vi gått förbi. dock aldrig sagt de till mamma, men så köper hon EXAKT lika. snacka om att känna sin dotter. jag tjoaa högt till den -å till skorna. hon kan hon min mamma <3.

    va händer på nyår då ?
    de kanske du skrivit.. jag ska läsa neråt nu. men annars så frågar ja. själv jobbar man. vilket inte gör ett dugg.

    PUSS FINA DU

    SvaraRadera
  2. Yeaaay, du är ju för himla bra. Både tröjan och skjortan sitter som smäck och passar dig utmärkt. Tack för dina värmande ordval, du vet att jag tar åt mig och placerar fint i hjärtat.

    SvaraRadera
  3. lösögonfransar för heeeela slanten där ja! ;-D

    Hoppas ditt nyår var gnistrande med mor och bror. Kram!

    SvaraRadera