fredag 16 april 2010

sömnig AB

Är så fruktansvärt sömnig just nu så jag skulle somna på en gång om jag la huvudet på kudden. Fem dagars arbetsvecka och tre träningspass denna veckan har gjort sitt. Längesen jag tränade så många gånger och än är inte veckan slut =)
Idag vart det ett besök på gymmet. Tränade bröst och biceps innan det var dags för konditionsträning på crosstrainern. Är så skönt att träna på fredagseftermiddagarna. Man får ur sig hela veckans arbetstankar och sen är man avslappnad till kvällen.

Helgen började med storhandling. Så nu behöver jag nog inte handla på en två-tre veckor. Så ikväll lagade jag mig en supergod laxpasta med lime och vitlök och rotsaker.

En helg kvar och en arbetsvecka sen åker jag på Stockholms-weekend, längtar!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar