måndag 12 april 2010

rensa i stora mått!

Vilken skön känsla jag har i kroppen nu. Nu är den sista skiten urrensad från min lägenhet! Ja det står fortfarande utanför min dörr men det är borta snart! Nu återstår bara en liten nyckel och ett stort motorfordon sen är jag fri på riktigt! När jag tänker på det har jag inte känt mig såhär glad som jag gjort de senaste månaderna på jag vet inte när. Det kommer inte längre några deppdagar som det gjorde förrut. Ingen tar mig för given och jag sitter då rakt inte och väntar timme in och timme ut på någon.

Tänk att det var såhär det kändes att vara singel. Fri, lycklig och livet leker!

5 kommentarer:

  1. Glädjer mig att du äntligen får ta del av denna känsla som är menad att finnas där övervägande tid i livet. Den så kallade positiva livlinjen med bergochdalbanor emellanåt. Gosh vilken arbetsdag det blev i går och i morgon är det dags igen men riktigt kul, det är här jag vill utvecklas ...

    Hoppas du har en bra dag på jobbet.

    SvaraRadera
  2. vad härligt att du känner så! skönt!!

    jasså, deras "restaurang" i falun var lika dålig? fy så trist!! jag kommer absolut tänka två tre gånger innan jag går in i en sådan igen... även om det är en annan än de jag besökt. så himla trist när sånt där händer! man blir så trött!

    SvaraRadera
  3. Förstod nästan att det va stor skillnad på att jobba nu än för ett par månader sedan. Fast en riktig kall vinter med solsken är inte att underskatta ... dock är våren och värme efterlängtad. I dag är jag glad över att det regnat då vi haft mycket kunder på jobbet ;) Ta hand om dig och hoppas du får en bra start på helgen ...

    SvaraRadera
  4. Knepig första meningen så jag tar om det. Förstår att det är en stor skillnad att jobba nu än vad det varit för ett par månader sedan.

    Hua mig så fel det kan bli men jag hoppas du förstår.

    SvaraRadera
  5. Va härligt att du mår bra :)
    verkligen.. !! STOR KRAM

    SvaraRadera