onsdag 7 april 2010

nu så...

Kanske, kanske våren har kommit hit? Den känns så på luften iallafall men det är ju april och då väntas aprilväder...

Idag hade jag måndag eftersom jag var ledig igår, härligt att det bara är två dagar kvar av denna veckan. Just nu har jag ingen lust att jobba. Har helt enkelt inte tid, finns så mycket annat, roligare som man kan pyssla med nu när ljuset och våren kommit. Som att träna till exempel. Dagens träning blev en tur på gymmet. Axlar, rygg och ben fick sig en ordentlig genomgång och sen körde jag 30min på crosstrainern. Så härligt att känna sig helt slut i kroppen och lite halvmosig. Inatt sover jag gott.

Nu ska jag boka lite tågbiljetter. 23april tar jag tåget till Stockholm!

1 kommentar:

  1. ropa om du hittar en, då skulle jag också äga en minut eller två åt att lära mig allt det jag inte fattade i högstadiet och gymnasiet. Vad är det med matte egentligen??

    SvaraRadera