söndag 18 april 2010

powerwalk-sällskap

Efter min långa somvmorgon igår så hade jag väldigt svårt att somna igår. Sen att jag "bara" hade 100 sidor kvar i en bok jag läste gjorde också att det blev svårt att somna. Fick lov att läsa ut boken innan jag somna.
Imorse när jag vaknade så lyste solen så jag skyndade mig att klä på mig och sen bege mig ut på en powerwalk innan frukosten. Fick mig lite sällskap en bit. En katt kom ut från en gård och gick fot med mig i flera hundra meter.
Önskar så att jag kunde köpa mig en liten hund men det går ju inte när jag är borta 10timmar om dagen. Fast det har ju öppnat en del hunddagis häromkring så kanske kanske ändå... =)




1 kommentar:

  1. Vi vill också ha hund men mest troligt kommer vi vänta tills vi är bosatta i en stad där vi planerat att stanna en längre tid.

    SvaraRadera