fredag 2 april 2010

foodilicious

Dagens sysselsättning har förutom en långpromenad varit att fixa lite mat till påskmiddagen imorgon. Jag har bland annat gjort en citrus, chili & salladslöksill. Sen gjorde jag en fluffig chokladtårta och till sist bakade jag solrosbröd med morot. I grund och botten är jag utbildad kock och jag lagar alldeles för lite mat nuförtiden. Varken tid eller lust finns på vardagarna och det krävs ofta att det ska vara något speciellt för att jag ska känna lusten till att laga mat. Idag fanns den verkligen där och resultaten blev fina. Träning, träning inför min framtidsdröm...








3 kommentarer:

  1. Vad duktig du e! Jag har dock helt missat att du e kock. Vad häftigt!! Glad påsk! Kram

    SvaraRadera
  2. ja den var riktigt god chokladtårtan! ser att du gjorde något liknande! gott gott!

    SvaraRadera