tisdag 2 mars 2010

Zzzz

Är så fruktansvärt trött. Skulle kunna gå och sova nu och somna som en sten. Har varit slitiga veckor på jobbet och även idag fick jag vara själv på eftermiddagen. Längtar så till påsken då det blir långledigt. Fast det är egentligen nu som jag skulle behöva vara ledig och vara hemma och sova och gå och träna på morgonen istället för sent på kvällarna.
Idag tappade jag verkligen sugen på Friskis. Jag har gått och väntat på ett pass sen efter nyår och än en gång var det inställt. Så idag kunde jag inte motivera mig att ta mig dit ändå som jag gjorde förra veckan. Så ikväll blir det tidig sänggång och så får det bli hårdträning imorgon istället. Måste köpa järntabletter också, behöver visst äta dom jämt.

Har målat klart köket ikväll så imorgon ska jag sy gardiner! Piff, piff!

1 kommentar:

  1. Piff piff och det kommer bli så fint Maria. Ser fram emot lite sneak peak bilder när du är klar med dina små projekt. Mindre roligt när man inte får träna då man verkligen vill. Själv har jag svårt att ens ta mig dit, motivera mig Maria, snälla. Ja, se nu till att knip både tummar och tår för det här är ett måste. Speciellt jobbet. Är även lite nyfiken på vad det är du sysslar med, tror jag frågat det innan men (antagligen) inte fått något svar ... sleep tight :)

    SvaraRadera