måndag 29 mars 2010

jag är fast!!!

Fy sjutton va ROLIGT det var på afrodansen!!!

Dansen var en blandning mellan afrikansk/karibiskdans och först var jag helt lost i stegen men det var bara att släppa loss och skaka oss. Tillslut satt alla steg och det var hur jobbigt som helst. De riktiga trummorna gjorde verkligen allt! Vilken känsla med livemusik istället för inspelade trummor. Åh, jag är helt fast! Synd att det är samtidigt som mitt favoritpass på Friskis men jag tror att jag sviker Friskis för detta.

Detta var ren och skär lycka för en dans & trumälskande tjej som mig! =)

2 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt. Jag är nog för feg för att testa på något sådant, i alla fall ensam. Jag har dock turen att ha en vän som vill följa med mig att träna, ska bara komma igång också. Glädjer mig att kvällens träning va lyckad och skoj, det är då resultaten syns också. Jag jobbar min första dag på Torsdag. Ser fram emot! Ta hand om dig och sov gott.

    SvaraRadera
  2. För jag frågade min kära sambo tidigare om man verkligen äter sill till påsk eller om det bara va typiskt skånskt men det visar sig att man gör det överallt, flin. JA, du kan tro att jag längtar till i morgon och det är lagom pirrigt i kroppen - precis som det ska vara.

    SvaraRadera