söndag 7 mars 2010

sockerbaksmälla

Imorse när jag vaknade kändes det nästan som jag varit ute och slagit runt igår kväll. I lördags fikade jag nämligen en massa och nuförtiden äter jag nästan aldrig socker så idag kände jag mig lite sockerbakfull.

Allt botades med frukost och kaffe till Vasaloppet. Vart så sugen att åka skidor så jag slog till och bokade in mig på att åka Tjejvasan nästa år! Har åkt en gång tidigare och då var jag i ganska god form. Det kan jag inte säga att jag är nu så det är bara att lägga sig i hårdträning. Projekt; starkare och minus 15kilo är igång på riktigt!! Heja mig!

Nu ska jag se om jag kan ta lite kort här hemma på mitt nya piff. Lite nya lampor har flyttat in och jag har äntligen sytt klart köksgardinen efter många och långa svordommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar