måndag 15 mars 2010

en dag att glömma

Måndag den 15/3 raderar jag härmed bort från mitt minne....SÅ! Nu var det gjort!
Tänk om man bara hade fått fortsätta sova imorse och inte behövt åka till jobbet. Då hade nog dagens tillvaro varit en miljon gånger bättre. Men man kan inte ha personkemi med alla människor, så är det bara. Nu väntar två dagar till och jag ska bara flyta med och inte engagera mig personligt. Dags att koppla på den proffessionella rollen och koppla bort den mänskliga. Svårt när man är en person som styrs av sina känslor, men jag ska verkligen försöka. Jag vet att jag kan och jag vet att jag är bra på det jag gör, det får jag kvitto på varje dag.

Eftermiddagen har bestått av promenerande och tårtätning... Så det har tagit ut varann. Får dansa bort alla kalorier imorgon då Afropasset äntligen drar igång. Jag ska vara först i kön för nu har jag väntat i 11veckor på det här! Imorgon ska det skakas rumpa rejält =)

1 kommentar:

  1. JA! Afro är så jäkla kul! Tränade det massor innan nyår, men sen har jag inte haft nång lust alls och träna...

    Men nu är jag tillbaka! =)

    DU... en stor kram från mig till dig!

    SvaraRadera