fredag 5 mars 2010

sportlovsfredag

Hela denna veckan har det varit lugnt på jobbet. Lediga barn plus några sjuka på det. Idag hade vi tre barn så jag passade på att ta ut lite tid så jag kunde sluta 13. Solen sken så jag ringde mamma och hörde om hon hade lust att åka på lite loppisturné. Sagt och gjort åkte vi mot Tulavippan där jag hittade en fin fin Mazettiburk. Sen åkte vi vidare mot Leksand och Lop Nor. Herregud va grejer de hade där! Hittade två Emma-stolar men de var lite väl dyra så de fick inte följa med mig hem.
Eftermiddagen avslutades på Gårdscaféet. Ett supermysigt café med en massa gött fikabröd. Om ni är i Leksand är ett besök på sin plats!





2 kommentarer:

  1. Åh vad härligt, jag gillar verkligen den sista bilden där. Skönt start på helgen att sluta tidigt en Fredag. Njut av din fortsatt lediga Söndag och ladda batterierna inför morgondagen. På Tisdag ska jag förhoppningsvis besöka friskis, ska bli spännande ...

    SvaraRadera
  2. Mys och gå på loppisar! Tänkte ta en ride i sommar påväg upp till vår stuga i Idre och besöka så många jag kan! =)

    Å får ta och besöka cafét när jag hälsar på papsen som bor i Leksand!

    Tjingeling!

    SvaraRadera