måndag 29 mars 2010

sommartid?

Klockan är framställd en timme så nu borde det väl bli sommar, eller? Jaja, återigen vaknade jag imorse och det hade kommit mer snö. Hade gärna sovit många timmar till imorse. Natten till söndag kom jag hem vid halv 5 och sen vaknade jag efter 3 timmar och var helt klarvaken. Kan inte säga att jag var speciellt vaken resten av söndagen. Men det var det värt, lördagen var dn roligaste kvällen jag haft på mycket länge.
Träffade på så mycket gamla kompisar och det var så roligt att se alla igen. Allt som jag hoppats på blev det. Mycket skratt, mycket dans, mycket kärlek!
Tyvärr hade jag fullt upp med att springa runt och babbla så inge kort blev tagna.

Nu ska jag snart iväg på afrodans där det är dans till riktiga trummor. En kompis mamma håller i dansen så jag får gå helt gratis.
Två resor har blivit inbokade i helgen också, en till Stockholm och en till Växjö. Ser verkligen framemot den här våren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar