onsdag 3 mars 2010

100303

Mars är tydligen en vårmånad!? Ja, våren är då verkligen något att se fram emot! Första våren på 8år som jag bara kan tänka på mig själv och lägga ner all min energi på att JAG ska må bra. Har spenderat för mycket tid på att vänta på egoister och tro att det ska bli någon ändring. Vilket har varit så otroligt dumt att tro. Ingen kommer aldrig mer få ta mig för given och aldrig kommer jag låta en pryl komma i första hand. Det som är bra med allt detta är att det gjort mig otroligt stark. Jag känner mig så fri och såhär lycklig som jag är nu har jag inte varit på mycket länge.

Imorgon ska jag klippa mig och färga håret, ska bli så skönt!

2 kommentarer:

  1. Om det är något som känns bra så är det just att få unna sig lyxtid i frisörstolen och bli ompysslad. Det är förskolelärare du är, spännande och bra. Låter som du börjar vantrivas och behöver något nytt i livet. Fortsätt dröm och se till att framtiden kanske blir precis som du vill. Tror jag satt mitt emot ditt boende i dag då jag gjorde ett premiärbesök på ett sushiställe vid Intersport.

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen det där du skriver om... Man lägger verkligen energi på fel saker ibland. Mycket dumt!

    Nu vill vi ha vår, visst?!
    Å jag längar galet och hoppa i mina pumor! =)

    SvaraRadera