torsdag 25 mars 2010

7-15

Hade inte suttit helt fel att vara hemma imorgon också men nu är jag pigg så det är bara att släpa sig iväg till jobbet imorgon. Arbete mellan 7 och 15 sen är det helg!!! Denna helg har jag väntat på ett tag nu. På lördag är det dags för klassfest med mina gamla högstadiekompisar. Ska bli riktigt roligt att träffa alla igen. Jag förväntar mig mycket prat, skratt och dans.

Nästa vecka blir kort, jag är nämligen ledig på skärtorsdagen och sen tisdagen efter annandag påsk så alltså får jag sex dagars ledighet. Väldigt välbehövligt och väldigt skönt ska det bli att få så många dagar att göra enbart det man känner för. Ta dagen som den kommer utan några måsten. Så önskar jag att fler dagar kunde vara...

1 kommentar:

  1. Blev inga våfflor för din del ser jag men americanska pannkakor lät inte helt fel. Hoppas du mår snäppet bättre nu och att inte morgondagens sista arbetstimmar blir för påfrestande. Lät som en toppenhelg att se fram emot och för att inte tala om alla lediga dagar framöver. Njut och ta in, är det påsk så är det!

    SvaraRadera