tisdag 9 mars 2010

sol ute, sol inne & sol i sinnet!

Jag har hört att våren sägs komma efter vasaloppssöndagen och jag tror att det stämmer. Iallafall iår. Nu kommer det säkert komma bakslag med det struntar jag i. Gårdagen var helt fantastisk! På måndagar har vi alltid utedag på jobbet oavsett väder och igår var det ju perfekt väder. Vi gick ut efter frukosten vid 9 och sen var vi inne och åt lunch innan vi gick ut igen för mer lek och sedan åt vi mellanmål ute, supermysigt och kidsen var lyckliga för de fick gå på picnic.
Passade på att skotta massa tak och gångar. Gratis träning i vardagen. På kvällen var jag på Åsas nya medelpass som var ännu bättre än det gamla. All fysisk aktivitet och all sol igår har däremot gjort mig väldigt seg och trött idag. Så ikväll rör jag mig enbart mellan soffan och sen sängen. Sovmorgon imorgon, vilken lyx!

3 kommentarer:

  1. Gratis träning låter inte helt fel och jag förstår om du ställer upp, nästan lite skoj att skotta ju. Ja nu får vi hoppas att våren är på väg för jag är SÅ trött på min vinterjacka och mina uggs. Men då jag är väldigt kall av mig måste jag hålla mig varm så länge jag kan =vinterjackan. =)

    Det gäller inget annat än jobb och det här är vad jag sett fram emot sen jag flyttat hit. Hoppas du förstår hur mycket detta betyder för mig. Du får komma inom ONLY när jag väl börjat. Trevlig kväll ..

    SvaraRadera
  2. Du om någon verkar förstå mig utmärkt och det är mycket därför jag väljer att skriva så mycket som jag gör till dig, i lagom dos. En otrolig lättnad kan du tro och se nu till att få en härlig kväll!

    SvaraRadera
  3. Kikar in och önskar dig en trevlig helg. Jag kommer spendera min första ensam helg i Falun, denna helg. Mannen min är bortrest och det är med blandade känslor jag sitter här på stolen nu. Är så van att bara kunna dra till en vän, slippa vara beroende av sambon och leva ett eget liv. Just nu, lite svårare men tur nog har jag en fika inbokad i morgon ...

    Ta hand om dig och njut av dina lediga dagar.

    SvaraRadera