onsdag 31 mars 2010

askonsdag


Mina nya cappuccionoskålar från Ib Laursen. Matchar köket fin, fint! Mmm..tänk att sitta i solen på balkongen och dricka lite kaffe med grädde =)


När våren dröjer får man ta in den istället.


Jag har verkligen toppenarbetskompisar. Igår hade vi påskmaskerad på jobbet och barnen på storavdelningarna fick godis i sina påskägg. De fanns bland annat ferraribilar, enda godiset som jag inte kan stå emot. Jag är känd som den på jobbet som inte äter nått onyttigt så när Eva och Agneta fick veta det så smitte de planer. Idag när jag öppnade mitt postfack hade jag fått två paket med okänd avsändare. När jag öppna dem så låg det MASSA ferraribilar i paketen. Då blir man glad när man har sådana människor kring sig!

Nu är jag ledig i 6 dagar!!! Imorgon ska jag verkligen njuta av ledigheten!

1 kommentar:

  1. Hej!
    Vad sägs om lunchpass på Friskis och efterföljande lunch någonstans? 12.00 är passet, ett medel tror jag. KRAM emelie

    SvaraRadera