söndag 21 februari 2010

väder, väder, väder

Ständigt detta prat om väder. Känns som att det är det enda vi pratar om för tillfället. Men det händer ju inte så mycket annat. Känns som att man blir helst insnöad snart. Hela världen går i samma färg. Vitt på marken och vitt på himlen. Allt är ett enda stort snömoln som lägger sig över en. Jag skulle vilja gå i ide tills snön börjar smälta. Men nu har jag bestämt mig. Detta är sista gången jag pratar om vädret och all den här förbaskade snön. Tänker inte låta min vardag uppslukas av snön. Det är som det är och det är bara att gilla läget! Jag ska försöka iallafall...


Hjälp, jag är insnöad!

1 kommentar:

  1. Vi måste göra nåt för att trotsa vädret och inte snöa inne! Vad sägs om lite träning och vin någon kväll? Typ en fredag kväll, lite dusch och bastu efteråt och sedan sushi och ett glas vin? Skulle jag tycka var jättemysig! Dessutom kommer jag ha myyyyycket barn-komp att ta ut gentemot Jens nu när han kommer efter efter Rom-resan! KRAM

    SvaraRadera