fredag 5 februari 2010

i´m back

Fredagkväll och jag är tillbaka igen i internetvärlden. Har inte haft internet på en vecka. Fick bekräftelsen på att internetabonemanget står i mitt namn i tisdags men det har varit fullt upp sen dess så först idag fixade jag till det.

Det har varit en väldigt händelserik vecka och nu känner jag mig väldigt trött. Men samtidigt känner jag mig väldigt lycklig. En känsla som är så härlig! Jag är så lycklig att jag har mig själv och jag ser fram emot allt roligt jag har framför mig! Det första jag ska göra är att börja måla köket imorgon. Det kommer bli så snyggt och jag kan knappt vänta tills jag är klar.
Bilder kommer...

Dags att fixa lite mat innan det blir mys i soffan.

1 kommentar:

  1. Åh vad jag vill känna denna härliga känsla med dig. Jag fick ta del av den lite under helgen, då jag försökte koppla bort allt negativt, tänka på nya lägenheter som vi sökt och bla bla bla. Ätit ute som du såg och bara njutit av en härlig helg blandat med måsten.

    SvaraRadera