söndag 7 februari 2010

sjuk igen

Vaknade tidigt imorse och hade så ont i magen. Somnade om iallafall men sen när jag vaknade mådde jag jättekonstigt. Trodde att magen var så tom så jag mådde illa. Åt lite gröt och sen var det klippt. Magsjuka..igen... Nu har jag dessutom världens muskelvärk i hela kroppen så det är så jobbigt att ligga ner. Orkar knappt ta mig ut till köket, dit är det väl ca 3 meter, så dålig är jag idag.

Nu dricker jag vatten i miniklunkar och tittar på gamla OS-klassiker. Längtar tills OS börjar om 5dar! Tänk om man kunde ta semester då.

Igår hann jag iallafall måla klart hela pysselrummet. Ville ju helst måla köket men jag tog mitt förnuft till fånga och gjorde klart det rum som är i störst behov av renovering. Köket får bli en annan dag när jag är pigg igen och så måste jag köpa en stege så jag når upp till taket.

Dags att däcka i soffan...Bläää

1 kommentar:

  1. Nej nej nej, det lät inte alls bra. Vi har haft turen att klara oss i från allt som har med mag och kräksjukan att göra. (Ta i trä)Jag hoppas verkligen att vi går mot ljusare tider nu, det märks om inget annat på eftermiddagen när man får ta del av ljuset lite mer än tidigare. Årstiden går mot ljusare tider nu får vi bara hoppas att livet och vardagen går i rätt riktning. Krya och ta hand om dig.

    SvaraRadera