lördag 13 februari 2010

1år går fort

För exakt 1 år sen stod jag vid spisen och lagade mat för fullt. Hade stått där några timmar redan och några till skulle det bli. Italiensk buffé stod på schemat och kvällens tillställning var min och O's 50-års kalas. En jättelyckad kväll och det slutade med att jag och min kompis Tina blev utslängda från Harrys eftersom stället stängt för 45min sen =D

1 år senare blir det party på samma helg men ikväll kommer Lovisa hem till mig och sen blir det utgång. Denna gång är jag singel och lycklig och jag förväntar mig dans hela kvällen. Får se om man är sist på stället den här gången också.

Samma helg, samma lägenhet men oändligt många fler möjligheter idag än för 1 år sen...

Ha en fantastisk kväll, det ska jag ha!!!

1 kommentar:

  1. Fyller du år idag? Eller imorgon? Grattis i vilket fall som helst! Dansa järnet och ha en underbar kväll! KRAM

    SvaraRadera