söndag 14 februari 2010

lågstadiedisco

Kvällen igår vart lyckad, dansade så fötterna gjorde ont och skrattade massor. En väntad överraskning dök också upp och jag fick återse några kära vänner som gjorde mig glad.

Nu har jag tagit mig ett steg längre i mitt liv, gammalt bagage ger mig inga som helst känslor och allt igår var ganska så skrattretande.
Jag är stark som jag trodde och igår fick jag bevis för det också.

Nu ska jag dricka kaffe, ut och promenera i solen och sen ska jag laga söndagmiddag! Sen ska jag längta lite till tisdag då jag ska träffa Sara & Madde.

2 kommentarer:

  1. Låter härligt, men du gör mig så nyfiken med dina meningar! ;) KRAM

    SvaraRadera
  2. Vet du? Är det inte en härlig känsla det där att känna att man faktiskt är stark. Tråkigt nog måste man ibland få stöta på negativitet för att förstå det men någonstans är det värt det ... Njut av dagens måltid och ta hand om dig. (även jag hade en bra dag i går) Min första tjejfest så att säga och jag ångrar inte att jag gick)

    SvaraRadera