måndag 22 februari 2010


Bild från shaktimattan.se


Min ena kollega är sjukskriven denna veckan så då har jag fått lite ändrade tider. Bara massa sena eftermiddagstider. Så dagens plan var att ta en powerwalk och sen gå på yoga senare ikväll. Efter många sena kvällar och för få timmars sömn så känner jag mig ganska sliten så jag skippar yogan och lägger mig på spikmattan istället. Ska bli skönt för min trötta rygg och mitt trötta huvud. Men innan det ska jag äta mannagrynsgröt och titta på Halv 8 hos mig.

2 kommentarer:

  1. Du tränar alltså på sena kvällar du? Bra där, men visserligen bor du ju också bara ett stenkast från träningslokalerna. Tack där gull ...

    SvaraRadera
  2. Självklart blir det tränings på kvällarna när du jobbar på dagen. Har bara inte förståelse för hur du orkar men det är imponerande och antagligen väldigt vanligt. Kommer ihåg när jag själv jobbade, man va ganska hajpad och höll i gång titt som tätt. Ps, vi har sökt en lägenhet på slaggatan och nu kniper du tummarna jäkligt hårt för att vi får komma och kika på den, ds :)

    SvaraRadera