tisdag 16 februari 2010

de tre vännerna och....

Längesen nu men idag var det äntligen dags att träffa två av mina allra närmaste vänner. För 3år sen träffades vi varje dag när vi läste musik ihop och Sara och jag har gått ihop nästan hela höskoletiden. Från att ses varje dag till några gånger per år är tråkigt. Det är en nackdel med att få jobb. Fritiden och framför allt orken räcker inte till...
Det bästa med nära vänner är att oavsett hur länge man varit ifrån varandra så känns det som att det var igår vi sågs sist.

En härlig eftermiddag och kväll med mycket prat och skratt. Ni är bäst tjejer!

Madde, jag och Sara

1 kommentar:

  1. Jag känner så med dig, det kan du tro. Jag om någon får verkligen känna på hur det är att sakna sina finaste vänner just nu. Svider i hjärtat men samtidigt vet man alltid vart dem finns och att dem finns där, trots att man inte alltid kan ses. Mina finaste vänner träffar jag oftast inte mer än 1-2 gånger om året nu ... Precis slängt upp en uppdatering på min semla, så japp. Kram och ta hand om dig ...

    Ps. funderar på om jag ska låna någon spikmatta och testa för att se om det är något för mig, ds.

    SvaraRadera