lördag 27 februari 2010

första vårdagen...

Idag var det plusgrader ute och det droppade härligt från taken. Kändes nästan som vår i luften. Inledde morgonen med att ta en powerwalk med stavar. Imorgon hoppas jag på ett pass på gymmet.

Sen tittade jag på curlingrysaren och grät en skvätt bara för att det är så härligt med svenska vinster. Snart är OS slut, kommer kännas så tomt. Så härligt med all spänning och all glädje man har känt dessa veckor.

Ikväll har vi firat min bror som fyllde år tidigare i veckan. Jag bakade tårta och lagade hemmagjorda hamburgare. Gött värre och tårtan var smaskigast tillsammans med en god kopp kaffe såhär på kvällskvisten.

Gammal hederlig tårta med chokladgrädde, krossad choklad och gelehallon.

Nu hejar jag på de svenska damerna i 3milen innan jag kryper till kojs.

1 kommentar:

  1. Plusgrader i lilla Falun? Men de sjönk väl ganska snabbt? Jag åkte även jag tre mil i lördags, vilken pina. Men kul var det. Ska du inte åka nästa år?

    SvaraRadera