lördag 20 februari 2010

en lördagkväll i februari

Snön yr och det känns långt till våren... Men men, den har ju kommit varje år hittills så snart kommer den nog igen. Fast det är svårt att tro det just nu.
Jag trotsade iallafall snöstormen och tog mig ut på en timmes powerwalk. Längtar tills jag kan börja träna igen och inte bara promenera. Kanske att jag tar mig iväg på medelpasset imorgon. Så får det bli vilodag på måndag och på tisdag ska jag på AFROPASSET! Som jag längtat!!!

Imorse märkte jag att min tröja satt löst. Min kropp fyllde inte längre ut hela tröjan, vilken lycka!!! Det går verkligen åt rätt håll och för varje litet framsteg vill jag bara träna mer och mer. Härliga glada, gamla Maria, snart är jag här igen! Fast jag är ändå ny efter allt jag gått igenom på sistone. Såhär bra som jag mår nu har jag inte gjort på länge.

Nu ska jag laga lite grönsaksbiffar och halloumi. Sen blir det melodifestivalen innan skidorna får avsluta kvällen.

Hoppas alla har en toppenlördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar