söndag 3 januari 2010

tid

Idag ger jag mig på en liten tidsresumé....

2,5 år sedan jag slutade träna och började fika typ varje dag. Vad tänkte jag på?

1,5 år sedan jag fick fast jobb, hurra! Gillar pengarna som rullar in varje månad men saknar pluggtiden och alla kompisar. Nu hinner man ju inte med nånting förrutom jobbet...

1 år har jag bott i min drömlägenhet. Inredningstankarna går varma nu. Måste tapetsera köket!

16 veckor sedan jag började träna. På riktigt och inte nått halvhjärtat försök som jag gjort många gånger. Nu ska gamla Maria tillbaka igen. Redan -2 kg. Jag är nöjd men ändå missnöjd att jag kunde låta det gå såhär långt.

12 dagars semester är snart slut... Buhu! Varför går all ledig tid så fort? Har ju inte hunnit hälften av vad jag tänkt mig.

1 timme sen jag kom hem från dagens träning. Ett medelpass på friskis. På tisdag är det dags igen! Hej och hå kämpa på!!!

1 kommentar:

  1. Ajdå, din sista tid lät inget vidare. Jag klappar på axeln och ger dig en extra tanke, till vad det än kan vara. Mitt 2009 har varit rena rama bergochdalbanan men nu håller jag på en lite jämnare livslinje så att säga!

    Kram

    SvaraRadera