måndag 11 januari 2010

men varför?

Tur att jag gick in på friskis hemsida nyss för annars hade jag blivit riktigt besviken! Skulle gått på mitt favoritmedelpass ikväll eftersom afro var inställt imorrn men så är tydligen mitt medelpass också utbytt! Åh, och jag som verkligen behöver göra av med flera miljoner ton agressioner just nu!!!!!! Så nu tar jag mitt pick och pack och går till gymmet istället och kör så jag mår illa för den gör jag ändå just nu av helt andra orsaker. Läste en grej när jag kom hem som jag kanske inte skulle läst för mitt eget bästa. Vilket direkt resulterade i magont och tappad matlust. Om det ska fortsätta att jag blir att må såhär varje gång jag blir att må dåligt kommer jag snart ha tappat mina överflödiga kilon.... Vilket iofs är en positiv sak...

1 kommentar:

  1. Himla tur att du inte hade hunnit komma till friskis och fick reda på det, på plats så att säga. Frusterande när man har något som behöver komma ut ... Diciplin har jag men med kunskaperna är det sämre. Ska dock göra så gott jag kan!

    SvaraRadera