torsdag 21 januari 2010

se upp i backen!

Idag har varit en bra dag minus den sega kursen på eftermiddagen. Hade så mycket myror i ben och rygg så jag trodde jag skulle få fnatt! Tänk att man blir att känna sig som ett ltet barn som inte kan sitta still trots att man numera är närmare 30 än 20.

Var till pulkabacken idag och åkte madrass och stjärtlapp. Jättemånga år sen jag åkte sist och det var så kul. Roligast var det att åka på mage, tror nog kidsen tyckte det med. De stora barnen, alltså jag och Lovisa, åkte med stjärtlappen i ett stort gupp så imorrn kommer nog båda två ha rejält ont i svanskotan. Men vad gör det, lite smärta får man väl tåla om man ska ha roligt! =)

Ikväll har Katarina varit här på lite kvällfika. Vi hade det så mysigt och det blev en massa prat om livet. Vad som hänt och vad som komma skall. Är så otroligt glad över mina vänner! Ni är underbara!!! Utan er skulle jag aldrig kommit dit jag är just nu!
Nu mår jag bra!

Godnatt!

1 kommentar:

  1. kul med stjärtlapp! det var inte igår!

    sv: tack så mycket! ja adamkoppen är fin, men min favvo är berså. :-)

    SvaraRadera