söndag 24 januari 2010

let the music play

Ett av mina största intressen är musik och till det hör ju skivor. Har ganska lite förståelse för folk som inte har några skivor eller som inte köper skivor. Finns ju inget bättre än när man köpt nya skivor och får hem och lyssna på dem. Sitter och lyssnar på gamla Morgonpasset-avsnitt och så spelade de Oh Laura's Release me. Kanske en av världens bästa låtar och vipps så hade jag klickat hem 4 nya skivor som nu är påväg hem till mig! Längtar!

Idag är planen att jag ska ta bort mina julgardiner(!), ta ner julstjärnor och sy nya gardiner till vardagsrummet. Funderar även på att åka och köpa lite ny färg. Renovering av mitt syrum pågår. Det såg verkligen ut som skit därinne upptäckte jag igår när jag såg rummet i dagsljus första gången efter att alla saker var urplockade. Stora hål i alla väggar och smutsigt på väggarna. Så igår spacklade jag igen alla hål. Nu måste jag bara bestämma mig för vilken färg jag vill ha därinne. Får nog ta och leta lite inspiration. Kanske köpa någon ny inredningstidning?

Nej, hög tid att ta tag i denna dagen!

1 kommentar:

  1. Kikar in och hoppas allting är bra. I min värld och livslinje just nu är det rena berg och dalbanan. Skönt att rensa ut julen lite och få tillbaka lite lampor i fönstret, bort med allt rött och bara njuta av att våren är på väg, sakta men säkert ...

    När brukar våren komma till Falun förresten?

    SvaraRadera