tisdag 5 januari 2010

trettondagsafton

Gårdagen och dagen har känts som en enda lång kvarsittning. Pratar om jobbet. Och det är ju där man tillbringar den största vakna tiden på dygnet. Idag var det ännu färre barn än igår och det enda man gjorde vara att sitta ner på en stol och prata. Kidsen leker ju så bra så då vill man inte störa bara för att inte vi har något att göra. Har arbetat så bra med min dokumentation också så det fanns inget att göra där heller. Ibland är det dåligt att vara ambitiös.
Så skönt att det är röd dag imorgon, sovmorgon behöver jag verkligen.

Blev ingen träning idag eftersom jag jobbade sent. Men imorgon hoppas jag komma iväg om inget annat händer. Tog mig iallafall ut på en iskall powerwalk. Skrev ut Friskis nya vårschema och jag blev så glad när jag såg att de skulle börja med afrodans här också! Hoppas det blir lika bra som i Borlänge!

Nu måste jag fixa mig kvällsmat, soppa och smörgås står på menyn!

1 kommentar:

  1. Vi va visst inte ensam om att surpla soppa i kväll. Smarrigt en kall dag som denna! Det har du rätt i, nu är det riktigt kallt och jag gillar´t som ni så checkt säger här längre upp i landet. Flin! Det är bra att vara ambitös men jag får nog hålla med dig där, ibland är det inte bra ...

    kram

    SvaraRadera