söndag 17 januari 2010

you better shape up!

Det är just vad jag pysslar med nu. Både fysiskt och mentalt. Den fysiska träningen hjälper mig massor i den mentala biten. Känns så skönt att använda kroppen och ta ut sig till max. Inga tankar bara att köra! Finns inget bättre.
Nyss hemkommen efter ett gympass. Axlar, rygg, biceps och mage tränade jag idag. Plus att jag avslutade med några riktigt jobbiga intervaller på crosstrainern. Kroppen känns avslappnad och trött just nu så det får nog bli lite spikmatta sen också.
Träffade även Emelie och Klara en snabbis på friskis, roligt att se er!

Gårdagen spenderades i Västerås. Var så skönt att få lite miljöombyte. Var världens skivrea på skivaffären där så jag kom hem med några nya skivor och en dvd. Handlade också lite smått och gott på Ikea bla en matta till köket.

Nu ska jag fortsätta att rensa här hemma!
Hoppas alla får en fin söndag!

2 kommentarer:

  1. Känner så väl igen det där. Visst är det svårt och jag blir alltid stel och måste göra en viss min alltid när jag får kameran mot mig. Jag fick lära mig att tycka om mig själv på bild, från alla typer av vinklar när jag blev fotograferad av fotografen Emelie Ohlsson. Det är bara att acceptera!

    Lät skönt med ett träningspass, borde också ta mig till friskis någon gång, men då jag inte har något kort känns det dyrt. 80 kr per gång, om jag inte minns fel. Är det ett bra och trevligt ställe, här i Falun? Såg nämligen just att även du bor här. & Maria, tack ...

    SvaraRadera
  2. Får nog ge friskis en chans eller tre före jag bestämmer mig med ett kort. Jag hoppas på något pilatespass, skulle passa mig kropp utmärkt. Ska ta mig en titt under veckan, ska bara hitta dit för, men jag tror mig veta vart det är. =) Trevlig Söndag

    SvaraRadera