lördag 9 januari 2010

för varje dag blir det lite klarare

Igår var det finfredag och jag åkte hem till Sofie på kvällen för lite rödvin och sedan utgång på Wasabryggeriet. Oasiskväll stod på schemat. Hade en riktigt trevlig kväll med många givande samtal och ännu en liten bit har blivit bearbetad. Känns som att jag fick klarhet om en sak igår kväll. Vilket känns riktigt skönt!
Idag är jag trött men det är det värt! Igår planerades en liten del av min framtid. Massa mys med min allra bästa Sofie gjorde mig riktigt gott!

Nu slötittar jag på skidor och laddar för att ta mig Hemköp för att inhandla cola.

1 kommentar:

  1. Vi va också på hemköp i går, efter lägenhetsvisningen, då vi passade affären mot centrum så att säga. Sådana kvällar ska du ta vara på och vänner är det bästa du kan ha just nu. En av två lägenheter lockade men nu är den stora frågan om vi kommer få tapetserat om eller ej, all information ska fixas i morgon och därefter bestämmer vi oss!

    Se nu till att leta upp dina röda mysig-strumpor, inte kan de ligga och skräpa som mina hade gjort innan jag hittade :)

    SvaraRadera