torsdag 31 december 2009

gott nytt år!!!

Nyårsafton idag och ingen träning som planerat. Vaknade med världens huvudvärk så nu sitter jag här och försöker kurera mig inför kvällen. Toppensätt att avsluta detta år på, verkligen!
Kvällen blir lugn för min del, lite nyårssupé och champagne. Har ännu inte kommit på vad jag ska laga till förrätt men det ordnar sig nog. Det enda min hjärna tänker på just nu är svart, starkt kaffe och möjligtvis en promenad.


Så alla vänner! Hoppas ni får ett riktigt.....

Gott Nytt År!!!

2 kommentarer:

  1. Tack :) de är arv från mormor! och när de är så här jävla kallt får man ha päls. hihi. KRAM

    http://sarahlinnealarsson.blogg.se/

    SvaraRadera
  2. Tack och gott nytt år på dig med. Nu är jag tillbaks i Falun och alldeles strax till vardagen så att säga. Behöver någon dag eller två, sen så. Kändes konstigt att komma tillbaks till lägenheten men något som överraskade mig, lägenheten är nu inte bara någonstans där jag måste bo utan det är mitt hem och vi skulle åka från Skåne och hem till Falun i dag, kändes bra. Känns bra :)

    SvaraRadera